دفترچه راهنمای جدید

دستگاه-جوجه-کشی-150-عددی-غاز
4.2/5 - (58 امتیاز)

دفترچه راهنما دستگاه جوجه کشی : مشتریان عزیزی که اقدام به خرید دستگاه های جوجه کشی صنعتی و یا خانگی کرده اند توجه داشته باشید که قبل از راه اندازی دستگاه مطالعه کامل دفترچه راهنمای دستگاه ضروری است . مطالعه کامل دفترچه راهنما قبل از راه اندازی دستگاه جوجه کشی ضروری است. انتخاب محل مناسب برای نصب دستگاه با توجه به شرایط ذکر شده در دفترچه راهنما و DVD آموزشی داخل دستگاه .

در مدل های دارای رطوبت ساز اولتراسونیک (بخار سرد) مخزن دستگاه های مجهز به رطوبت ساز را با آب تصفیه شده (آب جوشیده خنک). (املاح آب باعث خرابی رطوبت ساز و بسته شدن منافذ پوسته تخم ها و خراب شدن فن ها می شود). زیر رطوبت ساز خالی باشد و چند سانت از زمین فاصله بدهید بطوری که رطوبت ساز بتواند از زیر هوا را به داخل خود بکشد. سیم برق رطوبت ساز را به پریز روی بدنه دستگاه متصل کنید و ولوم آن را روشن نمایید.

دفترچه راهنما دستگاه جوجه کشی

مخزن سنسور رطوبت را که روی دیوار داخلی دستگاه است را پر از آب کنید. (آب مورد استفاده مقطر یا بدون املاح باشد) به طوری که فیتیله خشک باشد یا به درستی به سنسور داخل خود متصل نباشد، مقدار رطوبت صحیح نمایش داده نمی شود. (معمولا ۱۰۰ نشان می دهد)

منوهای دستگاه در کارخانه تنظیم شده اند و در صورت نیاز می توانید مطابق تنظیمات داخل دفترچه تنظیم نمایید. بهتر است جهت هرگونه تغییر با واحد خدمات پس از فروش شرکت مشاوره نمایید.

وضعیت هچر:

در هنگام هچ کردن (سه روز پایانی) کافیست تا دو کلید بالا و پایین (شماره ۵ و ۶ تصویر) را به مدت ۳ ثانیه همزمان نگه دارید تا چراغ هچر روشن شود. در این صورت حرکت راک از حالت اتوماتیک خارج شده و فقط می توانید با استفاده از کلید turner جهت راک را تغییر دهید. برای خروج از وضعیت هچر کافیست همین عمل را دوباره تکرار کنید.

راه اندازی و شروع کار دستگاه جوجه کشی

در زمان شروع کار ستر مطمئن شوید تا چراغ هچر (رنگ قرمز روی سیستم کنترل) خاموش باشد.

دستگاه پس از روشن شدن ابتدا دما را تنظیم می کند و پس از رسیدن دما به محدوده ۳۷ درجه عدد رطوبت را نشان می دهد و در صورت نیاز رطوبت ساز روشن می شود.

بعد از قرار دادن تخم پرندگان در دستگاه می توانید جهت اطمینان از دما و رطوبت را نشان داده شده از دماسنج جیوه ای آزمایشگاهی و رطوبت سنج عقربه ای مناسب استفاده نمایید و در صورت اختلاف می توانید با شرکت مشاوره نمایید و طبق دستورالعمل، کالیبره نمایید.

۳ روز پایانی برای هچ سیستم کنترل را به حالت هچ برده ( با گرفتن دو دکمه پایین و بالا این کار صورت می گیرد و چراغ هچر روشن می شود) و تنظیمات دما و رطوبت را متناسب هر پرنده تغییر دهید.

در زمان هچر هنگامی که تخم مرغ ها را به سبد هچ انتقال دادید نسبت به نصب درب سبد و یا کشیدن توری روی سبد اقدام نمایید و برای جلوگیری از خروج جوجه از سبدها قفل درب را بگذارید.

هنگام خروج جوجه ها در زمان هچ درب دستگاه را هرگز باز و بسته نکنید بلکه هر ۸-۱۰ ساعت یکبار بصورت جمعی جوجه ها را به بیرون از دستگاه منتقل نمایید.

پس از هر دوره جوجه کشی دستگاه را پاکیزه نمایید و بعد از هر دو یا سه دوره جوجه کشی فن های روی دیواره دستگاه را بررسی کنید که املاح و گرد و غبار باعث از کار افتادن موتور نگردد. (پرز جوجه)

اگر فعلا قصد جوجه کشی ندارید بعد از اتمام دوره درب دستگاه را باز کنید و به مدت ۶۰ دقیقه بگذارید دستگاه جوجه کشی بدون رطوبت ساز کار کند تا کاملا دیواره ها خشک شود، سپس آن را  بخوبی بسته بندی کرده و در جایی دور از نور آفتاب انبار نمایید.

شرایط مکان دستگاه جوجه کشی

عمل جوجه کشی طبق آنچه که در قبل گفته شده با اعمال شرایط خاصی در دما ، رطوبت و اکسیژن محیط اطراف تخم صورت می گیرد و در این راستا دستگاه جوجه کشی وظیفه حفظ این شرایط را دارد. لذا جهت جوجه کشی بهتر و صرفه جویی در مصرف انرژی مکان استقرار دستگاه جوجه کشی باید دارای شرایط اختصاصی باشد که به توضیح آن می پردازیم.

ابعاد محیط دستگاه : حداقل ۵ برابر فضای اشغال شده توسط دستگاه فضا در اختیار دستگاه قرار دهید.

تهویه محیط دستگاه جوجه کشی : جنین از بدو تشکیل نیاز به اکسیژن و هوای سالم دارد و این اکسیژن از طریق دریچه های ورود هوا به دستگاه را پیدا کرده و هوای آلوده از دریچه های خروجی خارج می گردد. لذا تهویه اصولی در مکان نگهداری دستگاه جوجه کشی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. همچنین دستگاه را در اطراف مواردی که بوی نامطبوع دارند قرار ندهید (مثل آزمایشگاه ها و انبار مواد اولیه و محل نگهداری پرنده ها)

دما دستگاه جوجه کشی : دمای محیط تاثیر فراوانی بر عملکرد ماشین جوجه کشی و میزان انرژی مصرفی دارد. بهترین دما برای مکان دستگاه جوجه کشی بین ۲۲ تا ۳۰ درجه می باشد. همچنین دستگاه را در مقابل نور مستقیم خورشید و یا مقابل منبع تولید حرارت یا سرما قرار ندهید.

رطوبت دستگاه جوجه کشی : حداقل رطوبت محیط ۳۰ درصد و حداکثر رطوبت ۶۰ درصد باشد.  چنانچه از دستگاه های بدون رطوبت ساز استفاده می کنید رطوبت محیط را بالاتر از ۴۵ درصد نگه دارید.

برق دستگاه جوجه کشی : از اتصالات و کابل مطمئن جهت برق دستگاه جوجه کشی استفاده کنید، همچنین استفاده از یک ترانس محافظ برق لازم می باشد.

ضدعفونی دستگاه جوجه کشی

محل دستگاه جوجه کشی باید عاری از هرگونه عفونت ویروسی و میکروب و قارچ باشد همچنین در مدخل ها از حوضچه ضدعفونی کفش استفاده شود. برای ضدعفونی تخم نطفه دارها و دستگاه جوجه کشی ، می توانبد از اسپری ضدعفونی نانو سیلور استفاده نمایید. منافذ ورود حیوانات موذی و پرندگان را مسدود نمایید. گاهی اوقات مشاهده شده به علت حرارت قطعات الکترونیکی حشرات وارد دستگاه شده و مانع کار دقیق سیستم ها شده اند. همچنین بارها مشاهده کرده ایم که ورود موش به محل دستگاه و جویدن سیم ها باعث خاموشی دستگاه و اتلاف تخم مرغ ها شده است.
ضمنا ضدعفونی نانو سیلور در بخش فروشگاه سایت موجود می باشد.

دفترچه راهنما دستگاه جوجه کشی مدل PLC-DQ1

نمایشگر دمای دستگاه : در این محل دمای فعلی دستگاه جوجه کشی با دقت یک دهم نمایش داده می شود. (همچنین در هنگام ورود به تنظیمات در این محل عددی که برای یک پارامتر در نظر گرفته شده نمایش داده می شود.)

نمایشگر رطوبت دستگاه : در این محل مقدار رطوبت با دقت یک درصد نمایش داده می شود. (همچنین در هنگام ورود به تنظیمات در این محل عنوان منو با اختصار حروف و اعداد لاتین نمایش داده می شود.)

کلید ورود به منوی تنظیمات

کلید حرکت دستی راک

کلید بالا ( مثبت)

کلید پایین (منفی)

این سیستم کنترل دارای ۶ چراغ جهت نمایش وضعیت دستگاه می باشد. که در کنار هر کدام نام آن مشخص شده است.

روش ورود ذخیره و خروج از تنظیمات

کلید منو  را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا وارد تنظیمات دستگاه شوید. سپس کلید را رها کنید. اولین منویی که به شما نمایش می دهد stpt   می باشد. با استفاده از کلید های بالا و پایین می توانید مقدار عدد را تغییر دهید. برای عبور از این منو کافیست تا یک بار دکمه منو را فشار دهید. چنانچه ۳۰ ثانیه در منوها عملی انجام ندهید، دستگاه به طور خودکار با ذخیره تغییرات ایجاد شده از منو خارج می شود. همچنین می توانید بلافاصله پس از اعمال تغییر در تنظیمات با نگه داشتن کلید منو مدت ۳ ثانیه از منوی تنظیمات خارج شوید.

معرفی منوهای تنظیمات دستگاه

منوی اول stPt

جهت تنظیم دمای مورد نیاز کافیست در این منو عدد دلخواه را وارد نمایید. معمولا در هنگام ستر ۳۷.۷ و در ایام هچر ۳۷.۲ در نظر گرفته می شود. (جهت اطلاع از دمای مورد نیاز پرندگان به جدول پارامترها مراجعه نمایید.)

منوی دوم hyst

جهت تنظیم فاصله دمایی ترموستات برای قطع و وصل هیتر می باشد. بهترین گزینه ۰.۲ می باشد.

منوی سوم stph

اگر دستگاه شما به رطوبت ساز مجهز است مقدار رطوبت مورد نیاز را در این گزینه وارد نمایید.

منوی چهارم  stpa

این گزینه جهت تنظیم دمای اضطرار می باشد. بدین صورت که هرگاه دستگاه به دمای تعریف شده در این منو برسد فن اضطراری دستگاه اقدام به تخلیه هوای دستگاه خواهد کرد. بهتر است ۵/۰ درجه بالاتر از دما تنظیم شود.

منوی پنجم th

با تنظیم این گزینه بر روی مقدار دلخواه هرگاه دما به این مقدار بالاتر از دمای مورد نیاز برسد بوق اخطار دستگاه، به شما وضعیت را هشدار می دهد. بهترین عدد ۱.۵ می باشد.

منوی ششم tl

با تنظیم این گزینه بر روی مقدار دلخواه هرگاه دما به این مقدار پایین تر از دمای مورد نیاز برسد بوق اخطار دستگاه به شما وضعیت را هشدار می دهد. بهترین گزینه عدد ۱.۵ می باشد.

منوی هفتم tlp

مقدار این گزینه جهت پالسی نمودن المنت در محدوده دمایی مورد نیاز می باشد. بدین گونه که اگر عدد ۰.۳ را انتخاب نماییم و عدد منوی اول ۳۷.۷ باشد، دستگاه از هنگامی که دما به ۳۷.۴ برسد ( ۰.۳ کمتر از ۳۷.۷) المنت را به صورت پالسی یا قطع و وصل های پیاپی نگه می دارد تا شوک دمایی به تخم مرغ ها وارد نشود.

منوی هشتم  ton

مدت زمان لازم برای گردش راک دستگاه بر اساس ثانیه.

منوی نهم toff

مدت زمان لازم برای خاموش بودن موتور راک بر اساس دقیقه.

راهنمای کالیبراسیون سنسورها

کالیبراسیون چیست ؟

کالیبراسیون اندازه گیری و تعیین صحت وسیله اندازه گیری در مطابقت با مرجع تایید شده می باشد. کالیبراسیون اجازه می دهد که میزان تصحیح لازم را نسبت به نشاندهی تعیین کنیم.

روش ورود به تنظیمات کالیبراسیون

با نگهداشتن هم زمان ۲ کلید ( شماره ۳ و ۵ ) وارد و وارد منوی تنظیمات کالیبراسیون می شویم و با هر کلیک کردن روی دکمه وارد گزینه های بعدی منو می شویم. با استفاده از کلید های بالا و پایین مقدار پارامترهای قابل تغییر را تغییر می دهیم و یا خروج از منو اطلاعات ذخیره می شود.

معرفی منوها

Lsb : این گزینه مربوط به تنظیمات کارخانه است و غیر قابل تغییر می باشد.

d1 : در این منو مقدار اختلافات دمای سنسور با دستگاه کالیبراسیون را وارد می نماییم.

d2: این منو جهت کالیبراسیون سنسور رطوبت طبق روش دوم ذکره شده کارایی دارد.

dh: در این منو مقدار اختلاف رطوبت سنسور با دستگاه کالیبراسیون را وارد می نماییم.

dt: میزان اختلاف دمای سنسور رطوبت و سنسور دما را نشان می دهد.

t2: این گزینه مقدار دمای سنسور رطوبت در زیر فیتیله را نشان می دهد. این عدد همیشه باید کمتر از عددهای دستگاه نشان داده شود چنانچه هم دما با بیشتر نشان دهنده خشک بودن سنسور رطوبت می باشد.

Hum: این منو جهت انتخاب نوع سنسور رطوبت در بعضی از مدل های سیستم کنترل می باشد. این گزینه همیشه در حالت ۲Ntc باشد.

روش کالیبره سنسور دما

جهت کالیبره نمودن سنسور دما ابتدا به یک دماسنج خیلی دقیق و معتبر داریم.

محل قرارگیری دماسنج در دستگاه اهمیت فوق العاده ای دارد، بهترین محل برای قرارگیری دماسنج در نزدیکی محل سنسور دستگاه و یا در روی شانه ها لابه لای تخم مرغ ها و در طبقات بالایی دستگاه می باشد. قرار دادن دماسنج در پشت شیشه و یا کف دستگاه و یا نزدیک دیواره های کناری موجب گمراهی شما در کالیبره کردن شده و اعداد نشان داده شده توسط دماسنج در این نقاط معتبر نمی باشد.

مدت زمان لازم برای ثبات دمای دماسنج کالیبراسیون مهم می باشد. معمولا باید حدود یک ساعت دماسنج درون دستگاه باشد.

در هنگام کالیبراسیون دمای محیط اطراف دستگاه اهمیت بسزایی دارد و طبق شرایط استاندارد تعریف شده در دفترچه راهنما برای جوجه کشی. (دمای حدود ۲۲ تا ۲۶ درجه و رطوبت ۳۵ تا ۵۵ درصد)

هنگامی که دستگاه شما بالاترین دما را نشان می دهد( ۱/۳۸) را یادداشت کنید و بالاترین عدد دماسنج کالیبراسیون را هم یادداشت کنید ( ۹/۳۷) اختلاف دو عدد را در منوی d1 وارد نمایید(مثلا ۲/۰)

با نگه داشتن کلید به سمت ۳ ثانیه اطلاعات ذخیره می گردد و از منوها خارج می شود.

سنسور رطوبت دستگاه

آشنایی با سنسور رطوبت ۲Ntc

نحوه عملکرد : این سنسور از طریق محاسبه دمای خشک و دمای تر و با استفاده از برنامه مخصوص که در حافظه دستگاه می باشد اقدام به محاسبه مقدار رطوبت می نماید که برای این کار دو عدد سنسور دمای حرفه ای و یک مخزن آب و یک فیتیله برای مرطوب نگه داشتن سنسور (تر) لازم می باشد که توسط کارخانه درون دستگاه تعبیه شده است.

توجه: هیچگاه نباید فیتیله خشک شود ( مخزن فیتیله را بدون آب نگذارید) در صورت خشک شدن سیستم با نشان دادن عبارت — و یا نشان دادن عدد ۱۰۰ به صورت چشمک زدن و صدای آلارم به شما اخطار می دهد. تا دمای دستگاه به محدوده ۳۷ نرسد رطوبت سنج و رطوبت ساز عمل نمی کنند این امر جهت ایمنی و جلوگیری از هرگونه خطای احتمالی در نظر گرفته شده است.

جهت دقت بیشتر سنسور هر از چند گاهی فیتیله سنسور را از رسوبات (شستشو با مایع ظرفشویی) پاک سازی کنید. از آب بدون املاح یا آب مقطر استفاده کنید.

کالیبراسیون سنسور رطوبت

در منوی کالیبره وارد گزینه dh شده و مقدار اختلاف ثابت شده را وارد نمایید. جهت مراحل کار رعایت تمام نکات ذکر شده در قسمت کالیبره دما الزامی است.

نحوه سیم کشی سیستم کنترل  dq1g

المنت رطوبت موتور راک فن تخلیه

 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸
null Out-t null Out-h null Out-of null Out-A

 

خالی
سنسور دما سنسور رطوبت(فیتیله دار)  برق ورودی

 

۱۶ ۱۵ ۱۴ ۱۳ ۱۲ ۱۱ ۱۰ ۹
Gnd Sh Vcc Std Vcc Stw phase
null

۹

دفترچه راهنما دستگاه جوجه کشی PLC- Dqim

مخصوص دستگاه های مدل Dq30sh , Dq40sh

نمایشگر دما: در این محل دمای فعلی دستگاه با دقت یک دهم نمایش داده می شود. (همچنین در هنگام ورود به تنظیمات در این محل عددی که برای یک پارامتر در نظر گرفته شده نمایش داده می شود.)

نمایشگر رطوبت: در این محل مقدار رطوبت با دقت یک درصد نمایش داده می شود. ( همچنین در هنگام ورود به تنظیمات در این محل عنوان منو با اختصار حروف و اعداد لاتین نمایش داده می شود.)

کلید ورود به منوی تنظیمات

کلید حرکت دستی راک

کلید بالا

کلید پایین

این سیستم کنترل دارای ۳ چراغ جهت نمایش وضعیت دستگاه می باشد. که در کنار هر کدام نام آن مشخص شده است.

روش ورود و ذخیره و خروج از تنظیمات

کلید منو را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا وارد تنظیمات دستگاه شوید، سپس کلید را رها کنید. اولین منویی که به شما نمایش می دهد st می باشد که جهت تنظیم دما می باشد. با استفاده از کلیدهای بالا و پایین می توانید مقدار عدد را تغییر دهید. برای عبور از این منو کافیست تا یک بار دکمه منو را فشار دهید. چنانچه ۳۰ ثانیه در منوها عملی انجام ندهید ، دستگاه بطور خودکار با ذخیره تغییرات ایجاد شده از منو خارج می شود. همچنین می توانید بلافاصله پس از اعمال تغییر در تنظیمات با نگه داشتن کلید منو به مدت ۳ ثانیه از منوی تنظیمات خارج شوید.

معرفی منوهای تنظیمات

منوی اول st

جهت تنظیم دمای مورد نیاز کافیست در این منو عدد دلخواه را وارد نمایید. معمولا در هنگام ستر ۳۷.۷ و در ایام هچر ۳۷.۲ در نظر گرفته می شود.( جهت اطلاع از دمای مورد نیاز پرندگان به جدول پارامترها مراجعه کنید.)

منوی دوم hy

جهت تنظیم فاصله دمایی ترموستات برای قطع و وصل هیتر می باشد. بهترین گزینه ۰.۲ می باشد.

منوی سوم th

با تنظیم این گزینه بر روی مقدار دلخواه هرگاه دما به این مقدار بالاتر از دمای مورد نیاز برود بوق اخطار دستگاه جوجه کشی، به شما وضعیت را هشدار می دهد. بهترین گزینه عدد ۱.۵ می باشد.

منوی چهارم tl

با تنظیم این گزینه بر روی مقدار دلخواه هرگاه دما به این مقدار پایین تر از دمای مورد نیاز برسد بوق اخطار دستگاه ، به شما وضعیت هشدار را نشان می دهد. بهترین گزینه عدد ۱.۵ می باشد.

منوی پنجم tp

مقدار این گزینه جهت پالسی نمودن المنت در محدوده دمایی مورد نیاز می باشد. بدین گونه که اگر عدد ۰.۳ را انتخاب نماییم و عدد منوی اول ۳۷.۷ باشد. دستگاه از هنگامی که دما به ۳۷.۴ برسد ( ۰.۳ کمتر از ۳۷.۷) المنت را به صورت پالسی یا قطع و وصل های پیاپی نگه می دارد تا شوک دمایی به تخم مرغ ها وارد نشود.

منوی ششم tn

مدت زمان لازم برای گردش راک دستگاه بر اساس ثانیه.

منوی هفتم tf

مدت زمان لازم برای خاموش بودن موتور راک بر اساس دقیقه.

وضعیت هچر

در هنگام هچ کردن (سه روز پایانی) کافیست تا دو کلید بالا و پایین (شماره ۵ و ۶ تصویر) را به مدت ۳ ثانیه همزمان نگه دارید تا چراغ هچر روشن شود. در این صورت حرکت راک از حالت اتوماتیک

PLC- Dqim

 

نظرات کاربران
  • سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ at ۲۲:۲۸
    Permalink

    سلام
    چطور میشه چک کرد که فن تخلیه وظیفه ی خودش رو درست انجام میده و اقدام به تخلیه هوای دستگاه میکنه

    توضیحی در این مورد داده نشده
    و در ضمن در منوها نیز تنظیمی برای آن موجود نیست
    دستگاه چطور متوجه خواهد شد که باید اقدام به تخلیه هوا نماید

    لطف کنید به این مورد در تنظیمات کنترلر اشاره کنید
    ممنون و سپاس

    Reply
    • چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ at ۰۸:۳۷
      Permalink

      سلام
      فن تخلیه اگر کار نکند دمای دستگاه بالا می رود و دیرتر به حالت نرمال می رسد.

      دی کیو شاپ

  • سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ at ۲۲:۳۴
    Permalink

    توضیحات منوی دوم کمی گنگ و نامفهوم است که بهتر است در مورد این منو و کارایی آن بیشتر توضیح داده شود
    مثلا منو دی دو مقدار باید چقدر کمتر از مقدارهای دستگاه باشد؟
    آیا بجز کالیبره سنسورها کارایی دیگری هم دارد؟

    Reply
    • چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ at ۰۸:۴۰
      Permalink

      سلام
      برای کالیبراسیون دما منوی d1 را انجام دهید و برای کالیبراسیون رطوبت منوی dh را تنظیم نمایید.

      دی کیو شاپ

  • چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ at ۰۸:۰۱
    Permalink

    لطفا کمکم کنید الان از صبح هست ک دستگاه جوجه کشی خانگی ما نمیچرخه چیکارباید کرد؟

    Reply
    • یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ at ۱۶:۲۶
      Permalink

      سلام
      دستگاه چه ظرفیتیه؟ برا چه شرکتی؟ اگه برق ۲۲۰V داره . موتور گیربگس از دستگاه در بیارید به برق شهر بزنید. اگر موتور کار نمیکند باید تعویض کنید.

      دی کیو شاپ

  • شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ at ۱۴:۰۸
    Permalink

    سلام مدت زمان حرکت راک وخاموش بودن راک بهتر است روی چه عددی تنظیم شود

    Reply
    • شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ at ۱۷:۳۹
      Permalink

      سلام
      ۱۰ دقیقه ، ۵ ثانیه بهترین تایم برای چرخش رک در جوجه کشی غاز و تمام پرندگان می باشد.

      دی کیو شاپ

  • شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۵:۳۵
    Permalink

    سلام دستگاه بنده رطوبتش نشون نمیده روی OHهستش چطور میتونم درستش کنم اول رطوبت نشون میداد بعد دوبار جوجه کشی رطوبتش رفته رو OH
    مدلش هم plc-DQ1 هستش

    Reply
    • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ at ۱۸:۱۷
      Permalink

      سلام
      با خدمات در ارتباط باشید
      ۰۹۱۱۱۱۳۹۴۷۸
      دی کیو شاپ

  • چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ at ۰۴:۰۱
    Permalink

    سلام.من دستگاه بلدرچین دماوند قدیمی ۱۲۶ تایی با برد plc_dqmt دارم.ولی چون نمایشگرش ی دونه هس نمیدونم رطوبتش چنده و از کجا و چجوری تنظیم کنم.کلی هم تخم قوغاز گذاشته ام.تو سایت شرکت بلدرچین هم کلا برداشتن برد و راهنمایششو

    Reply
    • شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ at ۱۶:۲۲
      Permalink

      سلام
      سیستم کنترلر های قدیمی نمایشگر رطوبت ندارن فقط باید بوسیله رطوبت سنج عقربه ای رطوبت را بسنجید/

  • جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۷:۱۶
    Permalink

    سلام بنده دستگاه مدل F.024 دارم میخواستم کمکم کنید که چطور و رو چه اعدادی تنظیمش کنم یا از کی باید کمک بگیرم ممنون

    Reply
    • شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۰:۱۳
      Permalink

      سلام
      از شرکت خرید دستگاه جوجه کشی موردنظر اطلاعات کسب نمایید.

  • جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۲۳:۵۷
    Permalink

    سلام
    بنده دستگاه جوجه کشی ۱۸۵۰تایی مرغ بلدرچین دماوند دارم
    متاسفانه سیم های پشت سیستم کنترل بعلت جابجایی دستگاه جدا شدند
    نقشه سیم کشی ان را کجا میشه پیدا کرد
    چون داخل دفترچه راهنماش مدل dq200shموجود نیست
    دو مدل دیگه هست
    اگر کمکم کنید ممنون میشم
    ۰۹۱۹۲۳۹۲۰۵۲ چراغی

    Reply
    • شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ at ۱۲:۰۴
      Permalink

      سلام
      در بخش دفترچه راهنمای جدید دو نوع نقشه سیم کشی وجود دارد که ” نحوه سیم کشی سیستم کنترل dq1g ” مختص دستگاه های مدل ۵۰sh به بالا می باشد.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با واحد خدمات ۰۹۱۱۱۱۳۹۴۷۸ تماس بفرمایید.

  • یکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ at ۰۲:۰۰
    Permalink

    سلام خسته نباشید آیا برای گردش راک گردش نامحسوس بهتر است؟برای تخم بهترین گردش باید روی چند باشد ینی موتور چند دقیقه خاموش باشد و چند ثانیه کار کند؟

    Reply
    • یکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ at ۱۰:۰۹
      Permalink

      سلام
      چرخش رک نرم و گهواره ای باید باشد تا به تخم های نطفه دار فشار وارد نکند.

  • پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ at ۲۱:۵۶
    Permalink

    سلام
    فن دستگاه چطور بازمیشه خیلی پرز گرفته
    Dq200 ممنون

    Reply
    • شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ at ۰۹:۰۸
      Permalink

      سلام
      لطفا با خدمات در ارتباط باشید به شما کمک خواهند کرد.

  • یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۷:۱۱
    Permalink

    سلام من موتور دستگاهم خراب شد و تعویضش کردم .موتور نیم دور را کامل نمیچرخونه عدد خم تا تهشه رو ۳۰ این همین مدلیه یا باید درستش کرد

    Reply
    • دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ at ۱۶:۰۳
      Permalink

      سلام باید یک دور دقیقه بصورت نرم چرخش داشته باشد تا به جنین شوک وارد نشود.

  • یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ at ۲۲:۱۳
    Permalink

    سلام من برد دستگاه را فرستادم کارخانه برای تعمیر والان در نصب سیمها مشکل پیدا کردم مدل بردplc_dqsh و v:4.2است سیمها را که وصل میکنم دما را نشان میدهد ولی در نشانگر رطوبت hhhh مینویسد

    Reply
    • دوشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ at ۱۰:۱۷
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      لطفا در قسمت سمت راست سایت از طریق لوگو واتس آپ سوال خود را با همکاران ما در خدمات پس از فروش در میان بگذارید.

  • پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ at ۱۸:۴۸
    Permalink

    سلام من هم به مشکلی برخوردم که سیم ها از عقب کنترولر بیرون شده است و نمیتوانم دوباره نصب نمایم و هیچ دفترچه در این مورد چیزی نگفته و صفحه سنسور هیچ اطلاعاتی را نمایش نمیدهد فقط چراغ آن روشن میگردد وبس کمک کنین ممنون خواهم شد

    Reply
    • یکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ at ۱۰:۲۱
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      لطفا با خدمات پس از فروش تماس بفرمایید.
      ۰۱۱۴۲۲۵۸۷۶۸

  • پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ at ۲۳:۲۷
    Permalink

    با سلام رطوبت ساز دیسکی عملکرد بهتری داره یا رطوبت ساز بخور سرد که در دستگاهای ۴۲۰تایی روی دستگاه هستش؟

    Reply
    • شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ at ۱۸:۳۱
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      هم رطوبت ساز دیسکی و هم ولتراسونیک معایب و مزایایی دارند. ولی اولتراسونیک بدلیل تزریق بخور سرد به دستگاه جوجه کشی ، شوک حرارتی به تخم های نطفه دار وارد می کند. قیمت بالا و تحریم ، خرابی بالا و عدم وجود قطعه بابت تعمیر و خدمات مزید بر علت شده است.
      رطوبت ساز دیسکی نسبت به رطوبت سرد کارایی بیشتری دارد. خرابی کمتری دارد ، رطوبت با دمای نرمال دستگاه را تولید می کند و هیچگونه شوکی وارد نمی کند. قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه بودن و مهمترین پارامتر دارای گارانتی می باشد.

  • یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ at ۰۰:۱۰
    Permalink

    سلام من دستگاه ۱۲۶ تایی بلدرچین دماوندودارم بعدالان راه اندازی ‌کردم رطوبتشوگذاشتم رو۶۳هی ۲یا۳تایا۴تامیره بالامیادپایین علت چیه

    Reply
    • یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۰:۰۷
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز رطوبت سازش چه مدلی هست؟ تنظیمات دما و رطوبت و تهویه را بفرمایید.

  • جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ at ۰۳:۰۷
    Permalink

    سلام من دستگاه کوهسار سفیر باختر ۱۲۶ تایی دارم ترانس داخلی تامین کننده برق دستگاه سوخته لطفا بفرمایید خروجی ترانس چند ولت وچند امپر است بینهایت ممنونم

    Reply
    • سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۱:۲۰
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دستگاه تولیدی شرکت ما نمی‌باشد و تنظیمات تخصصی می‌باشد. لطفا با شرکت مربوطه در ارتباط باشید.

  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ at ۱۹:۳۴
    Permalink

    سلام وخسته نباشید.مدت زمان لازم برای گردش راک ۲۸.مدت زمان لازم برای خاموش بودن موتور راک ۳۰۰فروشنده به من گفته برای تخم غاز باید تنظیم بشه آیا درست میگن.لطفا راهنمایی کنید.

    Reply
    • جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ at ۲۰:۱۴
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      دستگاه برا چه شرکتی هست؟

  • یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ at ۱۹:۴۸
    Permalink

    برا دستگاه ۲۱۰ تایی چه نوع رطوبت سازی بهتر است

    Reply
    • یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ at ۲۱:۰۶
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      رطوبت ساز دیسکی ، یکی از بهترین نوع می‌باشد که بصورت تبخیری بدون شوک حرارتی تولید رطوبت می‌کند. همچنین رطوبت ساز دیسکی برخلاف رطوبت ساز التراسونیک دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد و از بهترین قطعات بکار رفته است.

  • سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ at ۲۳:۰۵
    Permalink

    سلام من دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی بلدرچین دماوند دارم من رطوبت رو روی ۵۴ تنظبم کردم ولی همیشه دستگاه بالای ۷۰ و ۷۴ رو نشون میده لطفا کمک کنید..
    در ضمن حرکت راک رو برای خاموش بودن موتور و حرکت راک تو چند بزارم برای بوقلمو و مرغ تشکر

    Reply
  • دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ at ۰۹:۱۳
    Permalink

    نمیدونم..
    میشه بگید برای حرکت راک برای تخم مرغ دستگاه ۴۲۰ تایی بلدرچین دماوند رو روی چ اعدادی تنظیم کنم حرکت راک و خاموش بودن موتور منظورمه لطفا کمک کنید
    من الان بعد ۷ روز کندلینگ کردم ۸۰درثد تخم مرغ ها نطفه نبسته بود ۱ز۳۵۰تا فقط ۵۵تا نطفه بسته بود از نظر نطفه دار بودن تخم ها هم مطمنم ..
    ولی دستگاه رطوبت روی ۵۴ گذاشتم تا ۷۰ و ۷۴ همیشه در نوسانه از ۶۰ تا ۷۴ کمک کنید لطفا

    Reply
    • دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ at ۱۱:۰۲
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      بهترین تنظیم برای چرخش رک ، هر ۱۰ دقیقه / ۵ ثانیه انجام شود.

  • دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ at ۱۶:۱۰
    Permalink

    برای رطوبت دستگاه هم راهنمایی کنید ایا نیاز ب کالیبره کردن هست؟
    روی ۵۴ تنظیم کردم اما از ۶۰ تا ۷۵ در جریانه لطفن راهنمایی کنید

    Reply
  • سه شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ at ۰۷:۰۸
    Permalink

    چرا کسی توی واتساپ جواب نمیده از دیروزه سین میکنن اما پاسخ ب سوالات نمیده؟

    Reply
  • شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ at ۱۶:۱۵
    Permalink

    سلام بنده یه دستگاه ۲۵۲تایی صحرا طیور دارم تنظیمات راکش رو نمیدونم میشه همراهی کنید
    ویه نکنه دیگه رطوبت ساز نداره آب گذاشتم داخل دستگاه رسیده به اون رطوبت ۶۰ الان کار دیگه ای هم هس انجام بدیم

    Reply
    • پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ at ۱۱:۰۶
      Permalink

      سلام وقت بخیر
      تنظیمات هر دستگاه متفاوت می باشد و باید از سازنده خود دستگاه جویا شوید.
      دما مرحله ستر ۳۷.۷
      رطوبت ۵۵ درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *