بررسی دستگاه های جوجه کشی کره ای

دستگاه جوجه کشی کره ای
3.7/5 - (13 امتیاز)

دستگاه جوجه کشی کره ای محصولی بسیار با کیفیت و کارایی بالا بوده که برای جوجه کشی بسیاری از پرندگان تزیینی نظیر قناری ، طاووس ، عروس هلندی ، کاسکو و انواع طوطی بسیار مناسب می باشد.

این دستگاه ها ویژگی هایی مانند سنسور داخلی و محیطی ، گردش تخم نطفه دار گهواره ای ، پمپ آب خارجی جهت رطوبت و بدنه ای مقاوم دارد.تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی کره ای به روش یک ماژول خارجی پمپ آب می باشد که آب را از یک مخزن به وسیله ی شلنگ مخصوص به داخل دستگاه جوجه کشی پمپ می کند.

این ابزار با استفاده از لوله از طریق مسیری که در ماشین جوجه کشی گنجانده اند آب را  به داخل انکوباتور پمپ می برد تا به آرامی رطوبت هوا را افزایش دهد.سیستم چرخش این محصول به روش گهواره ای می باشد و یک ایده ی جالب  در دستگاه های جوجه کشی به شمار می رود همچنین یک سینی مخصوص هم برای زمان هچ در بسته بندی این محصول گذاشته شده است.

از بهترین دستگاه های کره ای می توان به دستگاه جنسیس ساخت کره اشاره کرد که اطلاعات و مشخصات آن را در این بخش مشاهده می کنید.

بررسی دستگاه جوجه کشی کره ای

یک دریچه ی کوچک مخصوص هوا گیری و تنظیمات در شرایط خاص روی درب  این دستگاه ها می باشد که اگر با آن خوب کار کنید راندمان جوجه کشی را بالا می برد.دکمه های قرار گرفته برای تنظیم دستگاه نیز پلاستیکی و با کیفیت می باشد و به آسانی قابلیت تمیز شدن را دارند و کیفیت آنها نیز بالاست.

لازم به ذکر است که بدانید از نظر کیفیت و کارایی دستگاه های کره ای ، ایرانی و کانادایی برترین دستگاه های جوجه کشی می باشند که امروزه متاسفانه دستگاه های چینی و ارزان قیمت در بازارها زیاد دیده می شود که به دلیل ارزان بودن ، عده ای آنها را خریداری می کنند و کیفیت و دوامی ندارند و  مجبور به هزینه ی دوباره جهت خرید دستگاه جوجه کشی می باشند.

** دقت نمایید ؛ امروزه دستگاه های مختلفی در بازار توسط مشتریان محترم گزارش شده است که علی رغم تبلیغات وسیع ، هیچگونه کیفیتی نداشته ومهمتر از همه در زمان خرابی و تعویض و تعمیر قطعه هیچگونه خدمات و گارانتی ندارند! پس لطفا” در موقع خرید اطمینان کافی را حاصل نمایید.

دی کیو شاپ

دی کیو شاپ نماینده و عامل فروش برترین برندهای دستگاه جوجه کشی و تجهیزات پرورش طیور در ایران مفتخر است تا شما را در رساندن به اهداف خود در این راستا همراهی نماید. جهت مشاوره و خرید می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل کنید.

نظرات کاربران
  • پنجشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۷ at ۲۰:۲۰
    Permalink

    کل سایتو گشتم اما این دستگاهو پیدا نکردم میشه بگین موجوده یا نه ؟؟

    Reply
  • پنجشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۷ at ۲۰:۲۳
    Permalink

    اگه موجود دارین امکان خرید انلاین هست یا نه ؟؟

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *