بازاریابی و فروش بلدرچین

فروش بلدرچین
بازاریابی و فروش بلدرچین
امتیاز بدهید

بازاریابی و فروش بلدرچین

اولین مهارت: پرورش بلدرچین

یکی از مراحل مهم در امر پرورش بلدرچین بازاریابی و فروش بلدرچین می باشد.بازاریابی تولیدات یکی از موارد مهم مدیریتی در پرورش بلدرچین می باشد.زمانی که توانستید محصولات را به موقع و با قیمت مناسب به فروش برسانید فرآیند تولید شما به نتیجه می رسد .

بازار مصرف بلدرچین به دلیل عدم آشنایی عموم با محصولات بلدرچین محدود می باشد . تعدادی افراد با ساده گرفتن کار پرورش بلدرچین واحدهای تولیدی بسیار کوچکی ایجاد می کنند و وارد عرصه تولید می شوند و این کار مشکلاتی را برای پرورش دهندگان بزرگ ایجاد می کند .

همین رقبای کوچک اگر شما بازاریابی قوی نداشته باشید به راحتی می توانند شما را از صحنه خارج کنند .یکی از موارد بسیار مهم در صنعت در حال رشدی مانند پرورش بلدرچین فرایند بازاریابی می باشد.یکی از فعالیت های روزانه شما به عنوان مدیر عملیات بازاریابی است .شما برای این کار باید درمورد بازاریابی آموزش هایی ببینید و در خصوص اصولش نکاتی را بدانید.بازاریابی باید به یک عادت روزانه در شما تبدیل شود.

بازاریابی و فروش بلدرچین مهمترین وظیفه ی مدیر پرورش بلدرچین

مسئولیت بازاریابی تولیدات مجموعه را به عنوان یک کارآفرین ،باید به طور کامل عهده دار شوید .

مطمئن باشید برای محصولات هیچ کسی بهتر از شما بازاریاب خوبی نمی تواند باشد .

منظور از بازاریابی برای فروش بلدرچین و محصولات آن فقط فروش محصول به مصرف کننده نهایی نمی باشد.

با فروش به مصرف کننده ی نهایی نه تنها سود زیادی به دست نمی آورید بلکه وقت و هزینه های زیادی صرف می کنید که این نوع فروش ریسک زیاد و سود کم را برای شما در پی خواهد داشت.

انتظار موفقیت در هیچ کسب و کاری را بدون بازاریابی نداشته باشید و این را به یک عادت در خودتان تبدیل کنید .

در بازاریابی هر روز به دنبال مشتریان جدیدی باشید و به تعداد محدودی مشتری وابسته نباشید .

حداقل سعی کنید هر هفته یک مشتری جدید پیدا کنید .

برای مشتریان کنونی خود همیشه برنامه مشخصی داشته باشید .

از برنامه های وفادار سازی مشتری استفاده کنید .و همچنین باید بتوانید مشتریان خوبتان را مثل یک گنج با ارزش حفظ کنید .ممکن است بعضی مواقع لازم به این باشد که مشتریانتان را غربال کنید و با مشتری های خوبتان کار کنید .

در بازاریابی یک گروه خاص از مردم را به عنوان مشتری تعریف کرده و فقط بر روی آن ها کار کنید .

می توانید برای مصرف کننده ی نهاییتان کودکان ۳ تا ۷ سال شهر نزدیک به خود را تعریف کنید و وسوسه نشوید برای همه ی مردم ایران تخم بلدرچین تولید کنید .

شاید مشتریان شما همان توزیع کنندگان باشند که مستقیما فروش را به آن ها انجام می دهید تا محصول رابه دست مصرف کننده نهایی برسانند .

تبلیغات و فروش بلدرچین

بحث بازاریابی بحثی بسیار مفصل و مهم می باشد .

کتاب های مناسب بازاریابی را تهیه کرده و آن ها را مطالعه کنید .

یکسری از این کتابها در وب سایت حس سبز معرفی شده اند .

برای بازاریابی و فروش بلدرچین دو مورد زیر مهم می باشند :

۱_ تعریف محصول : اول باید محصولات و یا خدمات کسب و کارتان را شناسایی کنید و از خصوصیات و مزایای آن ها تعریفی داشته باشید.مثلا وزن محصولات ، نحوه ی بسته بندی ، زمان ماندگاری و…

۲_ شناخت بازار هدف: در مورد بازار هدف و مشتریان خود اطلاعاتی داشته باشید .

کسی که محصول را از شما می خرد بازار هدف شماست.برای مثال : اگر شما جز تولید کنندگان گوشت خام می باشید و گوشت خام را به واحدهای بسته بندی می فروشید پس مشتریان شما واحدهای بسته بندی می باشند وشما باید خواسته های آن ها را برآورده کنید .

نباید خرده فروشی کنید .بعضی از پرورش دهندگان بدون اینکه با اصول بازاریابی و فروش آشنایی داشته باشند محصولاتشان را مستقیما و به صورت خورده به فروشگاه ها و مصرف کننده ها عرضه می کنند .

این افراد فکر می کنند که با این کارشان بیشتر سود می کنند و با قیمت مناسب تری محصولات را به دست مصرف کننده ی نهایی می رسانند.

توجه: به عنوان یک مدیر شما کارهای مهم تری برای انجام دادن دارید و نباید وقت خودتان را صرف خورده فروشی کنید .

در بازاریابی و فروش بلدرچین معمولا واقعیت چند ماه بعد نمایان می شود . متوجه میشوند که فرصت انجام دادن این کار را ندارند و از عهده ی این کار بر نمی آیند . سپس مجبورند که محصولات را از دیگر راه ها به دست مصرف کننده ها برسانند و این تغییر موجب شده تا خسارات شدیدی به بازار و تولیدات وارد شود. در آینده شاید روش پخش منظمی برای محصولاتتان بتوانید داشته باشید.

بسیار منطقی است که در اوایل کار مشارکت انتفاعی با کسانی که در زمینه ی فروش محصولات بتوانند به ما کمک کنند را داشته باشیم .همکاری در فروش محصولات از طریق دیگران یعنی مشارکت انتفاعی . این گونه کسانی که سایر محصولات شبیه به ما را می فروشند محصولات ما را هم به فروش رسانده و سود بدست آمده از فروششان را دریافت کنند .

فروش بلدرچین به صورت مستقیم موجب می شود تا محصولاتی که به دست مصرف کنندگان نهایی می رسد محصولات بدون فرآوری و نگهداری مناسبی باشد .

این نوع فروش موجب شکستن قیمت محصولات می شود و همچنین سود تولید کننده را به شدت کاهش می دهد .حتی شرکت های بزرگ تولیدی امروزه برای پخش محصولاتشان از امکانات مجزا و نیروهای متخصص استفاده می کنند .پس باید برای وارد شدن به پخش محصولات اطلاعات و شناخت کافی از بازار داشته باشیم وگرنه جزء شکست و دلسردی نتیجه ای نخواهیم داشت .

در برخی مراکز عرضه بی کیفیت وغیر قانونی بلدرچین سبب شده تا برخی مصرف کنندگان محصولات بلدرچین انصراف دهند وهمین امر سبب کاهش سرعت در پیشرفت صنعت بلدرچین شده است .

 

بلدرچین گوشتی

بازاریابی و فروش بلدرچین

فرایند بازاریابی و فروش بلدرچین را زودتر از پرورش بلدرچین شروع کنید.

کم کم با مشتریانتان آشنا شوید تا با قابل اعتماد ترین و بهترینشان فعالیت کنید .

در هر بازاری معمولا یکسری افراد سوء استفاده کننده هستند که به راحتی و با هوشمندی تولید کننده قابل شناسایی می باشند .

یکی از اصول اولیه بازاریابی درستکاری می باشد .

صداقت نداشتن در بازار ، جزء خارج شدن از گردونه ی بازار سرنوشتی نخواهد داشت .

در فرآیند فروش و بازار یابی هر دو طرف باید برنده باشند .

پس بنابراین به منافع طرف مقابلتان در هر معامله بیش تر از منافع خودتان توجه داشته باشید .

اگر طرف مقابل شما سود و منفعت زیادی دریافت نکند ،رابطه ی همکاری شما ادامه پیدا نمی کند و هزینه های که شما صرف پیدا کردن مشتری جدید کرده اید در دراز مدت بر نمی گردد.

چگونه یک بازاریاب حرفه ای در فروش بلدرچین شویم ؟

تنها یک راه برای موفقیت در هر کسب و کاری وجود دارد و آن هم این است که ما زمان و بودجه ی کافی برای بازاریابی و فروش محصولات بگذاریم .

اصول بازاریابی و فروش را همه ی شما می توانید به راحتی یاد بگیرید و در کارتان به کار ببرید .

به نظر من در ابتدا یک کارآفرین باید به یاد گیری بازاریابی بپردازد و بعد اقدام به راه اندازی کسب و کار کند .

یاد گیری مهارت های بازاریابی کار خیلی سختی نیست و این خبر خوبی برای شما می تواند باشد .

فقط چند ساعت کافی است که برای آموزش خودتان صرف کنید .

نکته مهمی که وجود دارد این است که بازاریابی جزء کارهای روزانه ی یک مدیر باید باشد .

هرچقدر که وقت بیشتری برای بازاریابی محصولاتتان صرف کنید سود بیشتری بدست خواهید آورد.

حداقل برای شروع کارتان باید ۴ ساعت از کار روزانه شما صرف بازاریابی و فروش  شود.

خیلی از پرورش دهندگان بلدرچین هستند که می گویند بیشتر وقتی که دارند صرف تولید شده و دیگر وقت کافی برای بازاریابی نمی ماند .

با برنامه ریزی می توانید از یکسری از کارهای غیر ضروری روزانه صرف نظر کنید و یا آن کارها را به افراد دیگری بسپارید و در آخر وقت کافی برای بازاریابی بگذارید.

توجه: نیازی به نابغه بودن برای یادگیری مهارت های فروش بلدرچین نیست .

به راحتی می توانید با مطالعه و آموزش یک فروشنده ی حرفه ای شوید .به عنوان یک مدیر نباید جمع کننده ی اطلاعات باشید بلکه باید عمل کننده باشید.

بسیاری از پرورش دهندگان هستند که در محل کارشان انواع بسیاری از سی دی ها و فیلم ها و کتاب های آموزشی هستند و حتی آن ها را مطالعه کرده اند اما حتی یک نکته ی ساده از مطالبی را که یاد گرفته اند در کارشان استفاده نمی کنند .اگر از ایده ای این کتاب ها استفاده نکنید وآن ها را اجرا نکنید پول و ساعت ها وقتی که برای خواندنشان گذاشته اید را از دست داده اید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور به دی کیو شاپ اعتماد کنیم ؟

دارای نماد اعتماد الکترونیک
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی کشور
وب سایت منتخب مردمی در جشنواره وب ایران ( سال 1395 )


logo-samandehi
نماد اعتماد الکترونیک