دی کیو شاپ برترین سایت فروشگاههای اینترنتی جشنواره وب ۹۵

جشنواره وب
4.4/5 - (17 امتیاز)

جشنواره وب ۹۵ : نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران از تاریخ ۵ دی تا ۲۸ بهمن ۹۵ که اختتامیه این جشنواره بود همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران در تهران سالن همایش های پژروهشگاه نیرو‌،‌ شهرک قدس، انتهای بلوار شهید دادمان برگزار گردید. جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین در ایران شروع به فعالیت نمود. این جشنواره هر ساله از بین سایت های فعال در تمامی حوزه های وب و در گروه های مختلف با آرای مردم و داوری محتوا یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی میکند.

جشنواره وب ۹۵

این جشنواره توسط مهندس شایان شلیله بنیانگذاری شد و پس از چندین سال برگزاری به صورت شخصی مدیریت آن به کانون کارآفرینی ایران واگذار شد. و در حال حاضر توسط افرادی مدیریت و برنامه ریزی میشود که به صورت داوطلبانه برای توسعه وب فارسی با جشنواره وب ایران همکاری میکنند.

در این دوره  ۱۵ هزار و ۲۶۱ سایت از گروه شاخه های مختلف حضور داشتند که با برگزاری جلسات تخصصی مختلف در هر رشته ای شروع به فعالیت نمود. وب سایتهای مختلف برای رقابت با دیگر رقبا پای در این جشنواره گذاشتند. که بصورت جداگانه هر وبسایتی بسته به زمینه فعالیت رای گیری مردمی و داوران بعنوان برترین وبسایت انتخاب می شدند.

در این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران وبسایت دی کیو شاپ با آمار بالاترین رای توسط شما کاربران محترم بعنوان برترین وبسایت در شاخه کسب و کارهای آنلاین انتخاب گردید.

برترین وب سایت فروشگاهی استانی از نگاه مردم

وبسایت دی کیو شاپ در زمینه تولید و فروش دستگاه جوجه کشی / قفس پرورش / پرکن پرندگان و لوازم مرغداری از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت نمود. این وبسایت با بلدرچین دماوند بعنوان یک مجموعه متشکل از کارشناسان متخصص در زمینه طیور ( جوجه کشی ، پرورش ، تغذیه) بصورت تخصصی در این راستا فعالیت می کند. با پیشرفت تکنولوژی و دولت الکترونیک، دی کیو شاپ بر آن شد سهولت خرید را برای کاربران محترم محیا نماید که با دریافت مجوزهای لازم از جمله ثبت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی و دریافت مجوز و لوگو اینماد از وزارت صنعت معدن و تجارت و تایید هویت از پلیس سایبری و ثبت و راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین خرید کالا را با اطمینان و اعتماد کامل برای شما کاربران محترم بوجود آوردیم تا بهترین خدمت را برای شما انجام دهیم.

دی کیو شاپ از انتخاب بجای شما کاربران محترم تشکر و قدردانی ویژه دارد؛ این انتخاب شما مسئولیت ما را بیشتر از قبل کرد تا بهترین کالا با برند معتبر و خدمات ویژه را به شما دهیم.

دی کیو شاپ دستگا جوجه کشی

به امید فردایی بهتر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *