قوانین و مقررات

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی دی کیو شاپ

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “دی کیو شاپ” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
۱.خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “دی کیو شاپ” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
۲.از نظر حقوقی در معاملات فروشگاه اینترنتی ” دی کیو شاپ ” به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
۳.فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی ” دی کیو شاپ ” درج نموده است.
۴.دستگاه جوجه کشی ۱۲ ماه گارانتی در تعمیر و تعویض تمامی قطعات و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.
۵.با اطمینان و بررسی کامل نسبت به خرید تصمیم بگیرید و کالای فروخته شده قابل تعویض و فسخ نمی باشد.
۶.دستگاه قبل از ارسال در کارخانه تست می شود و صحیح و سالم ارسال می گردد و اشکالات احتمالی بعدی از طریق گارانتی طلایی شرکت قابل پیگیری می باشد.
۷.از تحویل دادن کالا تا قبل از تسویه حساب کامل معذوریم.
۸.فروشگاه اینترنتی “دی کیو شاپ” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا” با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
۹.کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
۱۰. فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.
۱۱. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است( هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد).
۱۲. مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی ” دی کیو شاپ ” درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا سفارش را در آن مکان از طریق باربری و پایانه های حمل و نقل کشور تحویل دهد.( بعد از رسیدن کالا در مقصد باربری با خریدار تماس می گیرد) در مورد کالاهای صادراتی باید با شماره ۰۱۱۴۲۲۶۲۰۵۶ تماس بفرمایید تا هماهنگی لازم انجام گیرد.
۱۳. خریدار در محل آدرس مکان فروشگاه (قائم شهر- تهران) با تحویل کالای در مکان فروشگاه یا کارخانه امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع و تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
۱۴. خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل آدرس مکان فروشگاه مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید و حق فسخ را از خریدار دریافت کند.
مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “دی کیو شاپ” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “دی کیو شاپ” می باشد.
کلیه حقوق محفوظ است.