درآمدزایی از پرورش و جوجه کشی غاز

کسب در آمد از جوجه کشی غاز
4.4/5 - (26 امتیاز)

غاز یکی از پرندگانی می‌باشد که از مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و بیماری برخوردار است. معمولا نواحی شمالی کشور بیشتر اقدام به نگهداری و کسب درآمد از غاز و جوجه کشی آن می‌کنند. اما علاقه مندان می‌توانند در اکثر نقاط نیز این پرنده را نگهداری کنند. اگر اطلاعات کاملی در این مورد داشته باشید می‌توانید به خوبی از سود پرورش غاز، درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از پرورش غاز

پرورش دهندگان می‌توانند برای رسیدن به سود و کسب درآمد، جوجه کشی غاز را انتخاب کنند. زیرا با پرورش این پرنده به راحتی می‌توانند از راه های مختلفی به سود دهی برسند. گوشت و تخم غاز از آسان ترین روش های کسب سود برای پرورش دهنده می‌باشند. در ادامه به معرفی و بررسی راه های درآمد زایی از غاز می‌پردازیم.

کسب سود از گوشت غاز

پرورش دهنده می‌تواند با فروش غاز به عنوان نیمچه گوشتی، از گوشت این پرنده به درآمد برسد. گوشت غاز ه دلیل بافت نرم، علاقه مندان و مشتریان زیادی دارد. تنها با اضافه کردن مقدار استاندارد کنسانتره و پلت می‌توانید پرنده را زودتر به وزن کشتار برسانید.

کسب درآمد از پرورش غاز

خوشبختانه امروزه مصرف گوشت این پرنده به خوبی در بین مردم جا افتاده و در نتیجه تقاضا برای آن در حال افزایش است. بسیاری از رستوران ها و هتل ها نیز از گوشت غاز ها استفاده می‌کنند. حتی با گسترش کسب و کار خود می‌توانید گوشت ها را به کشور های همسایه عرب زبان نیز صادر کنید.

سود جوجه کشی غاز

برای اینکه بتوانید از جوجه کشی غاز کسب درآمد کنید باید به ابتدا تخم نطفه دار داشته باشید. در صورتی که گله مولد دارید می‌توانید از تخم های نطفه دار گله ی خود استفاده کنید. اما در غیر این صورت باید نسبت به تهیه آن اقدام کنید. اگر بخواهید از این روش کسب به درآمد برسید، هزینه اولیه کمتری در مقایسه با دیگر روش ها پرداخت می‌کنید.

در این روش باید علاوه بر تخم های نطفه دار، دستگاه جوجه کشی با کیفیت تهیه کنید. اگر این کار را درست انجام دهید می‌توانید راندمان بالایی در جوجه درآوری داشته و در نهایت نسبت به فروش جوجه های ۱ روزه اقدام کنید. بازار شما می‌تواند افرادی باشند که قصد دارند از جوجه ها تا زمان کشتار نگهداری کنند. همچنین پرورش دهندگان گله های مولد نیز ممکن از دیگر مشتریان شما هستند. به این ترتیب می‌توانید به درآمد از جوجه کشی غاز برسید.

سود جوجه کشی غاز

درآمد فروش تخم نطفه دار غاز

با استفاده از اصول نگهداری گله مولد، می‌توانید به تخم های نطفه دار با کیفیت برسید. از این رو با به دست آوردن تخم های نطفه دار می‌توانید آنها را به افرادی که قصد جوجه کشی دارند بفروشید.

کلام آخر

توجه داشته باشید که اگر توان مالی و محیط بزرگی برای پرورش دارید می‌توانید از تمامی موارد گفته کسب درآمد کنید. به این صورت که اگر گله مولد داشته باشید می‌توانید با تخم های نطفه دار جوجه کشی کنید و جوجه های ۱ روزه را بفروشید. همچنین امکان نگهداری از جوجه ها را برای آماده شدن تا کشتار دارید. اگر هم تخم ها مناسب جوجه کشی نبوده و نطفه نداشتند می‌توانید آنها را برای خوراک بفروش برسانید. در این مقاله سعی شده تا به طور کامل تمامی راه های کسب درآمد از پرورش و جوجه کشی غاز برای شما بیان شرح داده شود.

ماشین جوجه کشی مناسب

دستگاه های جوجه کشی دی کیو شاپ با توجه به رضایت و تجربه‌ی مشتریان مختلف، بهترین دستگاه برای جوجه آوری تخم نطفه غاز در ایران می‌باشد. همچنین این محصولات برای تمامی پرندگان (مرغ ، بلدرچین ،کبک ، غاز، قناری و …) مناسب می‌باشد. با خرید این دستگاه ها می‌توانید تخم آوری و درآمد زایی بالا را تجربه کنید.
سوالات متداول
  • آیا پرورش دادن و نگهداری از غاز سودآور است؟
    غاز ها نیازی به سرپناه و مراقبت زیادی در تابستان ندارند. همچنین بسیار به باران علاقه دارند و در صورتی که یک حوزچه و دریاچه کوچک داشته باشید نیازی به تامین آب در ماه های گرم سال ندارید. پرورش دادن آنها می‌تواند سود خوبی در قبال زاد و ولد و فروش مواردی مانند گوشت و تخم به شما برساند.
  • آیا تخم غاز ارزش فروش دارد؟
    بله، برای مصارف خوراکی تخم غاز علاقه مندان بسیاری دارد. همچنین اگر تخم ها نطفه دار باشند، به راحتی می‌توانید با فروش یا جوجه کشی از آنها درآمد خوبی کسب کنید.
نظرات کاربران
  • شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۳:۳۷
    Permalink

    سلام من هیچ اطلاعاتی ندارم واین دستگاه رو نیاز دارم احتیاج شدید به کمک شما دارم اگر همکاری کنید مایل به خرید وتولید هستم با تشکر

    Reply
    • شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۴:۵۰
      Permalink

      سلام
      برای ثبت سفارش لطفا با دفتر تماس بفرمایید تا همکاران فروش خدمت شما توضیح دهند.
      ۰۱۱۴۲۲۶۲۰۵۶

      دی کیو شاپ

  • شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۳:۴۰
    Permalink

    سلام لطفا راهنمایی کنید تا خرید کنم

    Reply
    • شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ at ۱۴:۵۰
      Permalink

      سلام
      برای ثبت سفارش لطفا با دفتر تماس بفرمایید تا همکاران فروش خدمت شما توضیح دهند.
      ۰۱۱۴۲۲۶۲۰۵۶

      دی کیو شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *