بدلیل ممنوعیت تردد باربری سفارشات تا 26 اسفند ارسال می شود. مابقی سفارشات ثبت شده از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دی کیو شاپ با ارائه بهترین برندهای تولید کننده تجهیزات جوجه کشی و دستگاه های جوجه کشی خانگی امکان خرید، مقایسه و بررسی دستگاه های موجود در بازار را فراهم کرده است. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با واحد فروش دی کیو شاپ ارتباط برقرار نمایید. و یا سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید. ماشین های جوجه کشی خانگی در ظرفیت های‌ 7 عددی ، 42 عددی ، 56 عددی هوشمند و … تولید می شوند و برای ایجاد کسب و کارهای خانگی کوچک و یا پرورش برای مصارف شخصی به کار می روند.

نمایش 1–15 از 28 نتیجه

  • ظرفیت دستگاه های جوجه کشی خانگی چقدر است؟
    این محصولات معمولا در ظرفیت های7 تا 210 عددی ساخته میشوند. ماشین هایی که دارای ظرفیت 7 ، 24، 42، 56 ، 84 و 126 عددی هستند، جزو سایز های نرمال در دنیا به حساب می آیند.
  • پرفروش ترین و به صرفه ترین ماشین های خانگی ایرانی کدامند؟
    دستگاه های 126 عددی دماوند و 56 عددی هوشمند داتیکس 5 پرطرفدارترین و به صرفه ترین این محصولات هستند. این 2 محصول نسبت به دیگر دستگاهای هم رده در بازار، دارای قیمت معقول تر و قابلیت های اختصاصی بیشتر هستند.
  • قیمت یک ماشین جوجه کشی خانگی چقدر است؟
    قیمت محصولات با توجه به شرکت سازنده و همچنین قطعات به کار رفته در تولید آن، با یکدیگر متفاوت است.
  • تفاوت دستگاه خانگی با صنعتی در چیست؟
    مهمترین تفاوت دستگاه های خانگی با مدل های صنعتی در ظرفیت آنهاست. محصولات خانگی نسبت به ماشین های صنعتی ظرفیت تخم نطفه دار کمتری دارند. همچنین از مدل های خانگی برای پرورش طیور زینتی نیز استفاده میکنند.
  • یکی از معیارهای خرید دستگاه جوجه کشی چیست؟
    گارانتی کتبی و خدمات پس از فروش متعهد ، یکی از مهمترین معیارهای مهم در خرید دستگاه جوجه کشی می باشد. دی کیو شاپ با بیش از یک دهه فعالیت بعنوان بهترین فروش و خدمات پس از فروش در همایش کشوری داتیکس5 به خود اختصاص داد.